torsdag 22 oktober 2009

Bättre idag! =)

Skrotan hade vaknat på rätt sida idag tror jag!! Men ack, ve och bedröelse, hon kommer nog (tyvärr, tyvärr) bli som sin mamma med ett otroligt jobbigt morgonhumör.... *stackarn* Jaja, det är väl bara att "gilla läget"... =) Fördelen är att jag vet ju själv vad som bör undvikas och så... *hehehe*

Men idag skulle det göras (hennes egna ord) "extra fin" då de ska ta kort på "jobbet"! När jag påpekade för henne att hon alltid är fin så får jag tillbaka; "Jamen mamma det vet jag för det säger du ju jämt, men jag ska vara sådär lite estra fin ju".... Vad säger man??? =) Så det var med glada steg hon strosade iväg imorse!!

Så nu är det bara för mig att ta tag i dagens jobb.... Börjar ju som vanligt här (ja, jag gör lite nytta framför burken också emellanåt... *ler*) och ska nog snart ta lite frukost! (Vadan denna hunger på morgonen?? *hrmmm*)

Pratade med ms M igår och DET satte "griller" i huvet på mej kan jag säga.... *asg* Men vem vet, det kanske blir verklighet???

Näe, får återkomma senare!!

Kram

Inga kommentarer: