måndag 12 oktober 2009

Attans...

Blir snart att knata till doktorn tror jag.... *suck* Min förkylning släpper INTE..... Jag har liksom inte tid för detta nu.... Imorgon blir det en hektisk dag! Kul men jag kommer förmodligen däcka med skrotan imorgon kväll! Så imorgon kommer jag förmodligen inte vara anträffbar på kvällningen.... =))

Ons fm får jag försöka få in ett läk besök om jag inte vaknar imorgon och något "mirakel" har skett.... Jag som HATAR läkare.... *ryser i heeela kroppen* Vi får se.

Mötet idag var ok, jag är dock lite "skeptisk" och jag parkerar här för nu och lär återkomma även till detta i sonom tid...

Em med skrotan var bra tills tröttheten tog överhanden, då jäklars vände det... *mutter* Hon blir så himla arg när hon blir arg.... *suck* Men tur är väl att det snabbt går över!! Och jag tror jag "hittat mitt vapen" för att göra henne glad fort!!!! =))) Vi får väl se hur länge det hjälper!! *s*

Usch skulle ha gjort så mycket mer idag, men jag är heelt däckad... Skallen bankar, bihålorna pulserar och hostan är inte rolig kan jag säga... *suck* Känns inge vidare... Så jag tror jag "bara" diskar undan och hoppar i sängen istället för att ens försöka göra nåt.... Kanske mår man bättre imorgon?!?!?!?! *hoppas, hoppas* Så natti-natti allihopa!

Kram

Inga kommentarer: