lördag 10 oktober 2009

Hostar vidare....

Så blev det med den tidiga sänggången.... *suck* Hostar å håller på.... Men när man sitter upp så känns det bättre, så vad kan vara bättre än att läsa på en massa som ändå måste läsas på??? Förena nytta med nöje kanske???

Eller ska man bulsa upp sig i soffan så skrotan får sova kanske?? Jag måste ju ändå "fungera" imorgon.... Hrmmm, ja det får nog bli så. Klockan tickar och snart är det morgon....

Sitter och grublar över en väns tillvaro.... *suck* Aldrig kan man få vara riktigt glad va?? Det känns emellanåt som att är det inte den ena som drabbas så är det den andre.... *suck* Men man får väl försöka stötta så gott det går.... *håller tummar å tår min vän*

Näe, nu får jag nog fylla på hostdämpandet tror jag om jag ska orka med morgondagen.... Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: