måndag 5 oktober 2009

Ny vecka...

Och den börjar för oss som för så många andra denna tiden på året... Host, snuva och halsont... Men det blir förhoppningsvis inte mer än så!! Men skrotan var på ganska bra humör idag iaf!! Hon är för rolig, hon vet att hon måste ta sin medicin men "måste" ändå ifrågasätta... =)) Det är väl hennes jobb antar jag!! Men hon tar den utan problem iaf och det känns ju bra!! Till skillnad mot vad en kompis ringde och berättade för mig i fredags kväll. Hennes lilla kille är dålig (och då ringer dom mig ist för sj uppl.... Hmm, hur ska man tolka det då??) och han totalt vägrar en del av astma med... Han bryr sig inte heller när de säger att nähä, då får vi åka t sj huset... Han svarar bara med jaha.... Isch jag vill INTE byta med dom!!! Skrotan har alltid varit ok att ge med! Även om hon någongång "trillskats" så har det på det stora hela varit mycket smärtfritt!! *skönt*

Så idag hoppas jag hon kan vara på sitt "jobb" hela dagen!!! Själv har jag ett möte jag borde förbereda mig inför (ist för att sitta här...) och hoppas det går i lås!!! Det skulle falla några stenar ur min ryggsäck isf!! *håller tummen* Sen är det tänkt att jag ska fika m "lady D" efteråt och det ser jag fram emot!!! Alltid lika trivsamt!! Så det är väl lika så bra att jag sätter fart nu så jag inte behöver stressa!!! Återkommer förmodligen senare!!

Kram

Inga kommentarer: