torsdag 15 oktober 2009

Nu kör vi igen da...

Och hoppas på det bästa!! Dvs att skrotan får va på benen ett tag... Kanske jag med??? Vi ska iaf traska iväg på resp "jobb" imorgon!!! *kul* Sen är det ju helg och ledigt i två dagar!! Så det borde väl gå?? Eller??

Var på utvecklingssamtal fr skrotan idag och jag blev sååå stolt!!!!! *älskar min lilla* Det var inte mycket att orda om där inte... Det som diskussionen fokuerade på var den jäkla skaljackan som FORTFARANDE ÄR BORTA....... Jag baxnar... .Men "vår" fröken tänker inte släppa det!! Och det känns bra. Kan iofs förstå henne också, det kan inte vara kul att ha det så på sin arbetsplats... Eller??? Så de (om den inte kommer fram vilket jag tvivlar på då den ännu inte gjort det) tänker begära att vi får ersättning.... Ja tjena, känner jag då.... Men JA TACK, säger jag givetvis om så blir fallet!!

Dagen har flutit på, vi har trixat och donat och sen kom ju "världens bästa "ms M"" och barnvaktade skrotan!! Till skrotans stooora förtjusning såklart!!! Det är så underbart härligt att hon känner förtroende för dom som tar hand om henne då vi behöver hjälp med tanke på hennes situation med någon som BORDE stå henne närmare.... Känns iaf bra!!! (Så oavsett vad myndighetspampen kastade på mig häromsistens så känner jag att han har helt fel!!!) *känns skitbra*

Nej, nu skulle jag ha sovit för flera timmar sen... Har faktiskt varit på väg lääänge nu... Men som vanligt så ska man ju hela tiden bara.... =) Så NU säger jag natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: