lördag 3 oktober 2009

Slut för idag!

Så känns det nu.... Skrotan är i säng efter en kväll i helmysets tecken!! Skrotan är rejält förkyld... *stackarn* Och jag förstår att hon blir lite småfrustrerad när både ögon och näsa rinner....

Jaja, så är det. Dagen har flutit på rätt så bra ändå tycker jag! Skrotan har haft sin polers här i nästan fem timmar så hon är supernöjd!! Sen när vi åkte och skulle handla lite småsaker i närbutiken vi fått i området så träffade hon även på en annan polers från "jobbet" och lyckan var total!!! =))) För dom båda tror jag t o m!!! =))

Så nu ska jag luta mig tillbaka med ett glas rött och fundera igenom hur det ska komma bli... Inga lätta beslut att ta men det är ett måste!! Ska göra en lista också tror jag... Oavsett hur det hela kommer bli kommer det inte vara lätt, men vem har sagt att livet ska vara lätt?? Men jag ska försöka utgå från de största bästa punkterna. Återkommer närmare vad det kan bli....

Ha en bra kväll allihopa!

Kram

Inga kommentarer: