fredag 2 oktober 2009

Sicken början...

Dagen slutade inte så bra igår... Men nu under förmiddagen har det varit bättre!! Thanx dear cus!! Min stora lappis skulle funka igår var det tänkt... Men icke... Jag har tröttnat på att "få hjälp" som inte är någon hjälp.... Inte konstigt att man har svårt för att be vissa människor om hjälp va?? Men, men, det kunde väl vara värre eller???

Sen var natten inget vidare då skrotan snövlat sig igenom den samtidigt som det ÅSKAT ordentligt... *mig inte gilla det alls* Så det var en trött skrota som segade sig till "jobbet" idag kan jag säga. Väl på plats ville hon INTE att jag skulle gå... *stackarn* Men efter lite tårar och att jag följt med henne in så gick det väl an. Hon kände igen en vikare där som vi träffat hos goda vänner för snart ett år sen. Snacka om att tjejen har ett hästminne va??? Min lilla, lilla skrota!!! =)))

Sen när jag kom hemåt igen och skulle börja arbetsdagen ringer min käre kusin och är på väg hit!! *trivsamt* Så det har blivit en bättre dag än det var innan kan jag säga!!! =)) Alltid nåt!!

Är trött på rätt mycket just nu faktiskt, behöver POSITIV energi, POSITIVA människor runt omrking oss!!!!! Så nu ska vi bara göra ROLIGA saker i helgen jag och skrotan och bara vara VI!!!! (Vi får väl se hur länge den håller... Om jag känner mig själv rätt.... *suck* Men det blir väl bra)

Näe, ska kolla mejlen och göra lite nytta nu jag! Hörs sen!

Kram

Inga kommentarer: