tisdag 13 oktober 2009

Mer sansad än förut.

Jag är ff väldigt arg på den försvunna jackan, kan inte fatta... Men nu är det så och vi får hoppas att det är någon som i stressens tid har tagit fel med sig av misstag... Men jag hyser inget hopp då det kommit bort NYA ytterkläder för skrotan som hon använt EN gång förut... Och de byxorna var dessutom NAMNADE.... *suck*

Men jag har lugnat ner mig och insett att nu är det som det är. Hade det varit skrotan själv som "slarvat" bort den är det ju en sak, men nu är det inte så och jag måste sluta spekulera i om/hur/vem... Vad hjälper det??? Vinterjackan får åka på imorgon iaf! SÅ det är väl tur att det är kallt *brrr* på morgonen....

Ska nu ta en kopp te och sen hoppa i sängen, ska ta ett varv med spikmattan först!!! Kan behöva det idag.... Så nu säger jag natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: