torsdag 8 oktober 2009

Även denna dagen avklarad!!

Det känns bra!! När jag vaknade i morse kändes det som om denna dagen skulle vara för evigt.... *pust* Men det gjorde den inte!! Det har inte hänt så mycket idag! *skönt* Och det behövdes kan jag säga!! Mår lite bättre nu igen, men det har hållit på typ varannan dag... Så imorgon kommer vara en bra dag enl "statistiken"!!! *asg* Och det är ju bra!!! =))

Ska få "fin" besök imorgon!!!! Det ska bli himla skojsigt och (förmodligen) mycket smatter!!! =)) Kanske inte så svårt att veta vart skrotan fått sitt "munväder" från???? *hrmmm*

Ska hinna med lite jobb imorgon också, fick faktiskt mycket bra grejjor gjorda innan skrotan kom hem idag ändå, vilket jag inte hade trott!! *känns bra*

Skrotan är såå himla pipig... Hmm, undra vart detta ska leda??? Känns inge vidare, men jag bör nog avvakta någon dag till då hon iaf inte blir sämre av sin med. Ja, jag gör som läkarna rått mig till så blir det nog bra!! Vi har ju "världens bästa" barnläkare på den lilla barnkliniken vi går på!!! Så jag har fullt förtroende för henne!! Hon har ju tagit emot oss X antal gånger på b-akuten innan hon började där hon nu är så hon har verkligen sett skrotan "live" när hon är som kassast....

Ett litet snedspår där ja... *surprise* Känner mig på väldigt bra humör och har ingen som helst lust att gå och lägga mig, men inser att klockan tickar på och det är faktiskt en morgondag imorgon med!! Känns som att jag är på väg att ta rätt beslut framöver och jag undrar om det kan vara en bidragande orsak till humöret kanske??? =))) Det återstår att se!!!

Ska dricka ur min tekopp och lägga mig för att läsa vidare i min spännande bok kanske?? Natti-natti på er!

Kram

Inga kommentarer: