onsdag 7 oktober 2009

Så var det "över"!!

Så nu har lilla skrotan haft sin födelsedag klart!!! För fem år sen nu var jag en rätt nybliven mamma.... =) Närmare bestämt för fem år sen kl 22.51!!!! *suck* Det var jaa, helt otroligt!! Men då var det klart!!! *ler* Och hon har haft en kalas bra dag!!! Och är hon nöjd så är jag nöjd!!!

Så återigen thanx "little A" och "lady D" och även miss M för idag!!!! =) Tack för att ni ville förgylla skrotans kväll!!!! Hon är jätteglad!!

SÅ det var väl lite svårt för henne att komma till ro ikväll, men bara hon la ner sitt lilla söta huvud så tog det inte många sekunder innan hon var väck!!! *ler* Jag har nog världens goaste tjej!!! *nej jag är INTE partisk*

Imorgon ska vi ringa en av hennes polers som inte bor här och gratta för hon fyllde år häromdagen.... *helt vilsen i pannkakan* Men det ÄR lite mycket nu och skallen jobbar 24/7 för närvarande... Och hur är det inte man säger då; Bättre sent än aldrig???? *sorry*

Ska nu hänga en massa tvätt som nu är klar innan jag måste försöka komma i säng så jag kanske kan bli av med den dryga förkylningen snart..... *suck* Skrotan börjar bli sämre igen... *stackarn* Rejält pipig och dan..... Men det är inte annat att göra än att medicinera allt vi kan och hoppas på att det släpper!! Hon är grymt duktig på att ta medicinerna!! *stolt mamma* Men det är ju inte alltid "kul" men hon har fattat grejen och vet att hon MÅSTE och då funkar det!! *mammas duktiga tjej*

Så vi hörs imorgon!!

Kram

Inga kommentarer: