fredag 9 oktober 2009

Jäkla förkylning!!!!

Blir så himla matt av detta.... Men vad kan man göra??? Typ inget mer än vila.... *suck* Men vi kommer få en luuugn och skön helg iaf! Och det känns bra!!!! Skrotan är lugn nu iaf och det är ändå det som räknas!!!

Har haft "mrs A" här idag och TUSEN TACK säger jag!!! Jaa, kan inte annat än säga att DEN damen har positiv energi!!!!! Thanx again!!! Parkerar här!!

Skrotan har ju varit hemma då hon vaknade med hög feber, och vi vet ju (ja de flesta av oss, tyvärr) varför.... Men så är det och hon sover nu gott iaf och jag hoppas hon så kommer göra hela natten.... *mammas älskling!*

Kan ju säga att det dröjer inte länge förräns hela hushållet här har däckat! Kanske kan det vara bra för oss också! Så jag har inte mycket mer att tillägga nu mer än att dagen varit (trots allt) mycket bra!!!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mrs A tackar för fikat och det trevliga sällskapet*!!!! För denna gången, kanske får göra några besök till som för att liksom passa på.

min skrota och jag sa...

Såklart, såklart du ska det!!! You're always welcome!!! /Kram