onsdag 14 oktober 2009

Klart!

Attans vad det är att göra... *phu* Även om sjukstugan fortsätter här hemma (jag känner mig dock lite bättre!! *hoppas, hoppas*) så måste mååånga saker fixas iaf!! =) Men nu så kan jag med gott samvete lägga mig på spikmattan innan jag tar min braiga bok som tyvärr närmar sig sitt slut och bara vara.... *härligt*

Sen är jag såå tacksam för hjälpen jag får imorgon så jag kan gå på utv samtal för skrotan! Thanx "ms M"!!! Jag går dit imorgon för första gången på fyra år med en ilska..... Känns inte helt ok, men det måste ju göras.

Men jag hoppas verkligen att allt löser sig!!! Jag menar hur svårt kan det vara??? Känns inte så konstigt att man tappar tron på människor alltså.... *suck* Nej, nu skajag ta tid bara för mig själv!!! *skönt* Natti-natti!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå tråkigt för er med allt nu. Ring och berätta hur allt har gått sedan. Kram D.