måndag 19 oktober 2009

Så ska man "bara" då ja...

Det är väl klassiskt?? Jag ska bara det och jag ska bara det... *suck* Men jag måste, snart klar. Sen ska jag hinna läsa igenom lite saker inför imorgon, men det är inga problem!! Det är ju å andra sidan KUL och INTRESSANT!! =))

Dagen har inte gått som jag tänkt... (När gör den det fullt ut da??) Natten var ju urkass och dagen började inget vidare... Försov oss rejält, men så var det med det. Sen kom skrotan iväg, och överlycklig var hon för det! Hon sover så gott!!! Det är en fröjd att se!!! =))

Skulle ha gjort en koll på lådorna idag, men det blev dåligt med det... Benen höll inte och det var "bara" att gilla läget och ta det lugnt... Men när skrotan skulle hämtas blev man glad som bara den!! =))

Det blev bak ikväll med skrotan!! Hon hade velat leka med sin polers idag men det passade inte. Det gör ju inte alltid det, så är det ju! Men imorgon (då kan vi eg inte, men vi tar oss den tiden!!) ska det bli av!! Och därav baket ikväll!!! Skrotan är supernöjd!! =)) Och det är ju det viktigaste!!!

Så min dag kommer se lite annorlunda ut imorgon än det var tänkt, men det kommer det säkert vara värt!!! =)) Så nu ska jag bara lite till innan jag däckar av trötthet....

Skulle ha mejlat iväg lite uppg men tror jag avstår i dagsläget... Det är slut på allt daltande nu kan jag säga!!! SLUTA ljug för oss!! Vakna upp istället och ........ Näe, jag parkerar här!!! Men imorgon är en annan dag och då ska jag fortsätta i våran tillfälligt "uppånerpåvända" värld!! Som så småningom kommer bli ack så trivsam!!!!! Och framförallt LUGN OCH SKÖN!!!!

Kram

Inga kommentarer: