torsdag 22 april 2010

Vill så mycket!

Just nu så VILL jag så mycket... Men det funkar inte/klaffar inte... Och DET ogillar jag... *suck* Tillvaron är rätt så rörig på många plan just nu och det stör mig... Men så är det väl emellanåt kan jag tro. Har idag försökt få ihop tillvaron men lyckats dåligt... Så em kanske bara kan bli bättre?? Eller??

Skrotan börjar bli hostig och dan... *vill inte* Men jag hoppas det går över! Orkar inte att vi ska bli "liggandes" nu...

Vill ha VÅR på "riktigt" oxå, mer värme och mer utetillvaro!!! Visst vi kan vara ute ändå men det är ju helt klart mysigare om det vore varmare i luften!!!

Ikväll ska vi på handbollsavslutning och sen blir det marsch i säng för lilla skrotan! Jag vet inte varför men hon är så hopplöst trött ungen... *hrmmm* Men kanske hon har fått en släng av "vår-tröttheten"?? ;) Ja det går nog hursom över kan jag tro!!!


Så jag får väl försöka komma igång med lite mer jobb, vet inte hur jag ska lösa saker och ting men på något jäkla sätt ska jag nog kunna trolla nånting!!! ;) Ha en fortsatt bra dag därute!!

Kram

Inga kommentarer: