torsdag 8 april 2010

Det närmar sig!!

Nu närmar sig dagen D för avresa till goda vänner och en riktigt mysig helg med massor av skratt, lek och allt som är kul!!! ;) Ser fram emot detta kan jag säga!! Och jag är inte helt ensam om det heller.... *ler*

Skrotan var (trots tidig sänggång igår) supertrött imorse och det var segt att få igång henne... Men bara vi kom iväg till "jobbet" så släppte det kan jag säga! Och det känns bra det!! Fick även reda på att vi ska ha ett "avskeds"-samtal på dagis... Dvs ett utvecklingssamtal inför att vi ska "slussas" vidare till skolan och fritids... *hua* Det känns lite skråmmande även om att jag VET att hon kommer fixa det, MEN det känns ju så stort... Min lilla skrota ska ju bli skoltjej ju... *ryyyyser* Men det blir nog bra! Jag vet också att hon längtar och det är väl bara att inse att hon ÄR ingen liten skrota längre... :(

Så idag ska jag jobba, känner mig såå himla mycket bättre idag!!! *känns oerhört bra* Men jag har en massa annat jag måste göra också tydligen... *suck* Men det får väl gå. Har någon om möjligt några timmar extra på sitt dygn att dela med sig av?? Mottages tacksamt!!!

Näe, måste börja så jag kommer nånstans idag!!! Och ikväll ser jag verkligen fram emot Me & I visningen med de större kläderna ikväll hos bästaste "ms A"!!! Ha en bra dag så länge!!

Kram

Inga kommentarer: