lördag 24 april 2010

Helgen är här och solen skiner!!

Vaknade rätt tidigt, men skrotan sov så jag blundade igen!! ;) Sen bar det upp för att gratta "mommo" med kaffe på sängen! Gissa om skrotan tycker det är myyysigt??? Så hon kan inte vääänta tills hon fyller år och jag ska sjunga och gratta henne med frulle på sängen!!! *goding* det är ju bara det att det dröjer ett tag till tills hon fyller då ra... ;)

Idag ska vi ta det lugnt och strosa omkring och i kväll är vi åter ensamma!!! *myyys-pyyys* Vi har inga stora planer för dagen och det känns underbart! Jag har faktiskt avstyrt lek idag för jag tycker vi behöver lite "egentid" och det kommer bli fullt ös imorgon igen!! Vi har halvbokade planer med en kompis till lillan, men vi vet inte när än och det gillar vi!!

Så får vi se om vi käkar middag ihop sen eller ej! Tiden får utvisa det hela! Men nu ska vi försöka hoppa i kläderna för att sen gå ut och damsuga bilen tror jag!!! Vill passa på att önska alla en trivsam dag!!!

Kram

Inga kommentarer: