torsdag 29 april 2010

Helt färdig...

Det var precis som jag kände mig igår... Men då (hör å häpna) så gick jag och lade mig relativt tidigt igår å guuu va skönt det var!! Så nu känner jag mig riktigt pigg!! Och det är aldrig fel!!

Skrotan var relativt pigg idag också och hon t o m tog fram sin "outfit" själv idag... Först ville hon matcha lite knasigt, men det blev så bra, så bra så i slutändan!! Och både mor och dotter var nöjda!! ;)

Hon skuttade iväg till jobbet utan minsta problem idag kan jag säga!! Och hon var ju så glad att få åka till "stan" igår och käka MCD!!! Då är ju lyckan gjord för de små!!! Vi kastade oss ner för att hämta hem "moffa" från s-huset igår och då ville hon såklart med!! Hon sov nästan hela vägen ner och det var ganska bra då det blev lite sent igår!!

Idag ska jag återigen ägna mig åt mitt jobb!! Sen blir det dansuppvisning som en kompis dotter ska ha ikväll!! Gissa om skrotan lääängtar??? Tycker det ska bli riktigt kul själv också! Jag hade förberett mig för att skrotan skulle få följa med OM jag hade behövt åka ner idag istället för igår för att hämta pappsen. Skrotan har ju sett fram emot detta så länge nu och ville ju gärna att hon skulle få se uppvisningen!! Och nu blev det ju kalasbra! Båda kan gå!! ;)

Och igår fick jag med henne och en polers i simskolan som börjar nästa vecka!! Gissa om hon blev glad den lilla?? ;) Så hon och "little E" ska nu börja tillsammans!! Trots att det bara skiljer ett år på dom är indelningen nu så knasig så de får inte göra mycket tillsammans... Men nästa år så!! ;) Men på detta gick det bra!

Blir så full i skratt över hur stor skillnaden är på små och stora ställen!! När man anmäler barnen på olika aktiviteter menar jag då! ;) Inga "allvarliga" saker, men här är det i princip bara att ringa och säga; "Hej, min lilla vill vara med på ..." och till svar får man bara välkomna i princip... Det är skillnad mot stan där personuppfigter ska lämnas och formulär ska fyllas i... ;) Smidigt!!

Så nu ska jag ta å sätta igång med jobbet!! Ha en bra dag allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: