lördag 17 april 2010

Shopping!

Så idag kom en dag som jag sent kommer glömma.... ;) Vi har varit till "lilla" stan och shoppat till... vår lilla framtid... Eller??? ;)

Det har varit hur kul som helst!!! det närmar sig och allt börjar bli så verkligt!!! Det är en mäktig känsla kan jag säga!

Vi hade en heldag med "mommo" å "moffa" och vi har handlat och kollat in lite saker som kommer inhandlas senare!!! Skrotan har lekt på "Småland" och är super nöjd! Sen kollade vi runt lite och hon är så rolig och vill gärna vara med och tycka/tänka och det är "skitkul"!! ;) Hon har uppenbarligen "delat" mitt intresse för hemmet samt KLÄDER!!! *hahahaaa* Men så är det och jag är väl inte rikitgt ledsen för det kan man väl säga!


Så nu har vi käkat lite grillat, haft mys och nu ska lilla skrotan i säng! Sen kommer jag nog inte va uppe ALLTFÖR länge kan jag säga... Hade en super kväll med några trivsamma kompisar igår och det var lite dricka MYCKET skratt och det blev väldans sent... Thanx för det tjejer!! Det behövdes! Ett skratt förlänger lätt livet!!! ;) Och DET kändes imorse, men det var ändå en mycket bra och rolig dag idag också!! ;)

Ha en fortsatt trivsam kväll alla därute!!

Kram

Inga kommentarer: