torsdag 29 april 2010

Helt slut för idag!

Dagen har varit bra!! Skrotan har haft en bra dag på jobbet så det kan inte vara annat än bra!! Just nu är det mycket men ganska kul. Har "stängt av" allt det tråkiga, orkar liksom inte bry mig... *suck* Men jag är inte "känslokall" för det som sker, men jag känner att jag måste och vill prioritera bra saker här i livet nu efter allt som varit!!!

Ikväll var skrotan och jag med "ms A" för att kolla en dans uppvisning där hennes dotter var med i. Och jisses vad duktiga ungarna var!!! Skitkul att kolla!! De yngsta var födda 2003 och ja, vad ska man säga?? Skrotan blev sååå ledsen för att hon ville så gärna vara med... Så jag gissar att vi kommer anmäla henne efter sommaren!!! Hon är en dans tjej och då ska hon väl få göra det då!!

Hon var helt slut när vi kom hem, och det blev lite gråt innan hon kom till ro och skulle i sängen... För hon skulle absolut INTE gå och lägga sig och absolut INTE ta av sig kläderna och göra sig iordning... Men JAG VANN!!! ;) Så hon kom i säng!! Och gissa om hon kommer vara trött imorgon??? ;) Jaja, det är nog värt det!!

Näe, nu ska även jag gå och lägga mig, det är ju en dag imorgon också!!! Så ha det så gott allihopa!!!

Kram

Inga kommentarer: