lördag 24 april 2010

Blandade känslor...

Dagen har gått upp å ner kan man väl säga... Inget jätteallvarligt kanske (det beror ju på hur man ser på saker, men jämfört vad vi haft för "kullar" så är det inte stort) men känslomässigt kännbart... Vi var och kollade in ett projekt idag för en flytt av mini som är tänkt ska genomföras inom den närmsta månaden! Och det var inga som helst problem och jag får det som jag vill ha det!! Känns oerhört bra!!
MEN då fick jag reda på helt otippat att det ska inte bli tillträde enl kontraktet... Utan mycket senare... Å DÅ gick jag i taket... Så nu står jag och vet inte riktigt varken ut eller in... Det löser sig säkert, men som ni redan förstått så gillar jag inte "överraskningar"...


Vi får hoppas att det löser sig som det var tänkt!!!

Kram

Inga kommentarer: