söndag 25 april 2010

Söndagskväll!

Nu så var även denna helg tillända!! Skrotan vaknade imorse, även om hon var supertrött så var hon så nöjd och full av förväntan!! Idag skulle hon starta fotbollsträningen och hon har ju längtat sååå länge va!!! Och gissa om det var en hit??? Hon var supernöjd!! Nu känner hon även igen en massa barn sen handbollen och det underlättar ju! Helt klart.

Sen hade hon ju med sig sin kompis "little J" och hon är så go skrotan när hon ser sina "gamla" kompisar så är hon så mån om sin "nya" vän att få vara med i gruppen att hon hela tiden måste ha koll på att hon är med!!! *sötnos* Det är vänner det känner jag då... ;)

Sen var det lek här heeeela dagen, fullt ös och trots det hann jag få bilen vårstädad!! *känns bra* Och de har hoppat studsmatta i flera timmar och även tillbringat att "färglägga" "moffas" infart.... *asg* Men nu minsann gjorde det iiiiingenting att den var målad... *fniss* Han t o m kommenterade den när han kom hem i afton med; "Ååh, vad fiiiint du har gjort till "moffa".... Öhhh, eller inte... *s*

Så nu ska jag ta och gå och knyta mig, för nu känner jag att det räcker för idag!!! Har en lååång (och förhoppningsvis spännande) dag framför mig imorgon!!!

Kram

Inga kommentarer: