torsdag 15 april 2010

Oj då!

Har så mycket i skallen just nu så jag "glömde" gå in och blogga igår kväll... Hrmm, hur är den då?? Jag har som sagt mycket som snurrar i skallen just nu. Det mesta har inte med mig kanske direkt att göra men indirekt... eller jo det har det väl men i "utkanten" eller hur man nu ska säga det...

Hursom så gick dagen igår mycket fort och det var lärorikt!! Gillar mitt jobb mycket!! Sen när jag skulle hämta skrotan (en hel timme tidigare än vanligt) skulle hennes polers med oss hem! Och jisses vad kul dom har tillsammans!! De var ute och lekte i nån timme sen blev det "mommos"våfflor och det gillar hon!! Sen var de så trötta så de fick se lite film en stund innan kompisen mamma kom för att hämta. Och då ville tjejen INTE åka hem... Skönt och se att det inte bara är min lilla som vill leka heeeela tiden!!! ;)

Sen såg man på skrotan att hon var supertrött... Men så är det! Hon somnade relativt fort kan jag säga och hon vet att idag när jag hämtar henne ska hon baka kanelbullar!!! ;) Gissa om hon längtar!?!?!

Hoppas nu hon inte blir dålig inför helgen... Hon är på gränsen eller vad säger man?? Men jag tror även att allergin har startat för den lilla och då kan det ju bli så till en början, men vi har trappat upp medicinen så vi bör vara "förberedda"!!

Appropå allergi så hörde jag om att man kan (har själv fått sprutvarianten) få hyposense genom medicinering istället för med sprutor!! Det är dock under forskning än men jag räknar med (och hoppas innerligt) att när skrotan är stor nog för att få det att det finns i annan form än sprutor!! Känns lovande!!! ;)


Näe det här går inte, nu måste jag jobba vidare!!! ha en fin dag allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: