torsdag 15 april 2010

God natt!

Planen var; gå och lägga sig i tid eller åtminstonne tidigare än vanligt. Men vad händer; här sitter jag nu och har precis fått iväg sista jobb mejlet för idag... ;) Kul eller inte! Jo jobbet som sådant är kul, men det är mindre kul när mina (privata) planer haverar... *suck* Men vem är eg förvånad??? ;)

Så nu ska jag "bara" lite innan jag stupar... Jag fattar inte att man har så många "måsten" när man är så här pass trött?? Någon?? Tror (hoppas iaf) att fler känner igen sig... ;)

Så imorgon ser det ut för att det blir en em med att hjälpa min goda vän "ms A" med deklaration och dyl och sen avsluta det hela med ett å annat glas gott!!! ;) Kan nog inte bli så mycket bättre avslutning på veckan!! ;)

Skrotan har fått baka sina bullar och är super nöjd!! Och jisses vad duktig hon är!!! Det bästa av allt är att hon (som sin mamma) tycker det är KUL att laga mat och baka och det genererar ju i MER kvalitetstid för oss två!! *känns huuuur bra som helst* Men nu ska jag inte sitta här och svamla mer ikväll utan sätter punkt här och säger god natt!!

Kram

Inga kommentarer: