fredag 23 april 2010

Lagom

Har haft en "lagom" dag idag! Det är mycket nu men jag har ju lilla skrotan som mer än förgyller min tillvaro!! ;) Hon har varit hos en kompis och lekt och haft jätteskojsigt!!!

Själv har det flutit på, men det funkar inte riktigt som det är tänkt med en del... Men vad kan man göra??


Kvällen har vi tillbringat med en massa mys och lillan är så glader (och även jag!!) och vi har skrattat och fnissat... ;) *känns så himla bra*

Fått ett telesamtal som gjorde mig på sådär bra humör, men jag skiter rent utsagt i det just nu!!! Trist men sant! Jag orkar inte bry mig FÖR allt och alla längre... Så är det! Hoppas bara (såklart!!!) att allt kunde få en bra lösning!!


Nu ska jag ta och gå och lägga mig hos min redan sovande skrota!!! Så jag säger natti för idag!!

Kram

Inga kommentarer: