tisdag 6 april 2010

Sicken dag!!

Har blivit rejält grattad idag kan man väl säga... ;) Känns nästan som att det är jämna år... ;) Men det är det INTE!!!! *ler*

Skrotan kom hem från jobbet ("mommo" hämtade) och vi hade lite mys innan middagen och sen kom besöken!! Mycket trivsam dag kan jag säga!! Nu är jag jättetrötter då bihålorna gjort sig till känna... *suck* Men det är väl så... Nu har man ju börjat slappna av och kunnat andas och så så kommer väl "skiten" ut nånstans... Typiskt bara att man ska iväg när man är sån här... *suck* Men det kommer bli sååå himla kul i helgen och gissa om skrotan lääängtar!!!!!!

Det blir nog bra det också får vi väl tro!! Det ska bli kul iaf!! Så nu ska jag avsluta denna dagen i soffan med min kopp kaffe och sen ska jag nog göra en tidig kväll!! Så jag önskar er alla en trivsam kväll!!!

Kram

Inga kommentarer: