söndag 11 april 2010

Åter igen da

Så var även denna underbara helg till ända... Idag var det tufft som tusan att lämna stan.. Inte bara för skrotan utan även för mig... Men nu är det så och vi får se hur det blir framöver!

Helgen har varit underbar!! Med STOOORA bokstäver kan jag säga!!! Skrotan har haft det underbart med goa "litlle J" och de har lekt, lekt å lekt och myst ännu mer!! ;) Själv har jag haft trivsamt sällskap och jag har mest bara varit!!! *underbart* Och nu har vi haft VÅR "på riktigt"!!! Att sitta på balkongen i linne på morgonen med kaffet är man inte bortskämd med än här hemma... Men snart så kanske?? Eller??

Jag önskar att vi kunde som skrotan sa bo på båda ställena... Men hur skulle det kunna gå?? Det är inte lätt alltså... Och inget lätt beslut som ska tas...

Men först tar vi våren och sommaren och släpper allt annat!!!! *känns ok* Livet blir hursom lite lättare när det är ljust och varmare tycker jag!!!

Näe, ska ta min braiga bok och gå och lägga mig!!! Känner mig nöjd med helgen och ska nu "suga på den sockerbiten" någon dag eller två!! ;) Ha det så bra!!!

Kram

1 kommentar:

Kajsa sa...

Ursäkta att jag klampar in och kommenterar, men nu gör jag det i alla fall. Jag läste din blogg då och då under den perioden när vi planerade att ses på "lek-dejt" i Gbg för något år sedan.
Sen tog ju du och Hanna kontakt på Facebook och då hittade jag tillbaka hit.
Har inte riktigt fattat, men du är alltså tillbaka i Torsby? Eller? Fast ni verkar sakna Gbg...

Får se om vi ses någon gång!
/Kajsa