måndag 19 april 2010

Ny vecka!

Så var det ännu en ny vecka! Och jag hoppas den blir bättre än förra!!! Önska får man väl iaf?? ;) Skrotan vaknade med nöd å näppe imorse, hur trött som helst... Men som vanligt "släppte det" direkt när vi kommit till dagis!! Hon är rolig hon!! ;)

Jag Har en hel del att göra i veckan, men samtidigt känner jag mig rätt "lam", har ingen direkt ork eller energi... Så jag hoppas den innfinner sig snart!! Ska senare idag ut på "roligheter" då vi ska gratta bästaste "ms H" som fyller år idag!! Så då har man iaf roliga saker att se fram emot och det är ingen dålig morot!! ;)

Blev lite less igår när jag var nere i garaget och kollade vad jag köpt i "badrums-möblerna" och insåg att jag köpt "fel" ben till handfatsdelen... *suck å mutter* Men det är ju bara att byta iofs! Tanken slog mig på lö kväll och den tanken var så rätt så rätt... Jaja, ska ju ner om en vecka till "stora" stan så då får jag ju åka och byta den! Och som det nu ser ut så grusades ju mina/våra (skrotan är ju också "involverad" såklart) planer om en tidigare "härligthet"... Så vi får väl "vackert vänta"... *suck* Inte det bästa men så får det väl vara då!

Ska nu snart försöka ta tag i dagen men känner redan att det kommer gå enormt trögt... Hoppas alla får den bra dag därute idag!!

Kram

Inga kommentarer: