måndag 12 april 2010

Även jag är lite trötter..

Även jag är lite trötter efter helgen... *gäsp* Skrotan är supertrött och imorse ville hon ens inte gå upp... ;) Men sen gick det bra! När jag hämtade henne i em så ville hon till enkompis, men jag tyckte det kunde räcka för idag! Och gissa om jag blev "opoppis"... Men det står jag för! Hon hade liksom inte fixat först lek på dagis OCH även ikväll... Så i kväll har jag pratat med "little J's" mamma och vi bestämde att det får bli lek här på onsdag! Och DÅ blev jag poppis igen!! ;)

Hon var ute och härjade i trädgården ikväll och kom *surprise* på att hon behövde gå på toa och utbrister; "Nu mamma är det sååå varmt ute så jag kan göra en festival-kiss!" Gissa om hon blev stolt och tillägger (såklart); "Nu hade "ms J" blivit såå stolt över mig mamma!!" *asg* Och det hade hon blivit kan jag tro!!! ;)

Dagen har mest bestått av jobb, jobb och funderingar... Hur göra?? Saknaden av stan ÄR stor, men som sagt jag borde "släppa" alla tankar över det just nu och ta fram det lite längre fram... Men jag kan liksom inte bara "stänga av"...

Ska strunta i resten för idag och hoppa i sängen och läsa en bra bok tror jag... För imorgon blir det en lååång dag!! Ha en fortsatt bra kväll!!!

Kram

Inga kommentarer: