torsdag 15 april 2010

Besviken...

Så känns det idag... Inte bara från ett håll utan fler... Hur kan man som vuxen få bete sig hursomhelst?? Just nu känns det INTE roligt kan jag säga... Men jag antar att det inte finns något att göra för dagen... Men dagen D kommer att komma DET är jag övertygad om!!!! Och DÅ kommer inte jag hålla truten längre!!! Ja, hör å häpna så kan t o m JAG vara tyst om det verkligen behövs... Men att stå som en jäkla boxningspelare det gör jag bara inte längre...

Vad ville jag med detta inlägg då?? Typ avreagera mig kan jag tro och inget annat! Jag har haft detta ältandes i skallen i några dagar nu, men orkar inte bära på det längre!!! Har ju så mycket skoj att se fram emot, mycket (kul) jobb att göra så jag har bara inte tid/ork/lust med sånt tjafs nu!!!

Och snart sk ajag hämta skrotan och jag har lovat henne bullbakning idag!! Ska faktiskt bli kul!! Och jag kan behöva att stänga av alla tråkigheter och bara ha kul en stund!!! Om inte så för att få annat att tänka på så kanske (min förhoppning iaf!) kan morgondagen bli bättre!!!!

Ha en bra kväll därute!!

Kram

Inga kommentarer: