tisdag 27 april 2010

Stan idag da!!

Så har jag återigen gjort en resa till stan... Lite blandade känslor inför det, men det "slutade" trivsamt!! Alltid lika kul med shopping med "ms H"!!! ;)

Fick bytt mina saker och inhandlat lite mer till oss!! Känns oerhört bra!! Och mer kommer det bli och ännu mer vill jag ha!!! *asg* Men så är det väl alltid eller???

Fick träffat på två av kurs kompisarna från i vintras oxå och det var jätteskojsigt!! Den ena gravid och henne mötte vi i cafeterian på sjukhuset och den andra på IKEA!!!

I afton var skrotan och jag ute i garaget och började skruva ihop lite inredning som vi förhoppningsvis kommer få användning för snart!! Och jisses sicken duktig 5 1/2 åring jag har!!! Japps, här har vi utövat "barnarbete" ikväll!! ;) Hon var sååå nöjd och stolt över att kunna fixa skruvarna!!!

Så nu känns det som "ett steg på vägen"... Kanske, kanske så närmar det sig??? ;) *hoppas, hoppas* Näe, nu ska jag faktiskt ta å gå och lägga mig för jag har en lååång dag framför mig imorgon!!! Ha en fortsatt bra kväll!!!

Kram

Inga kommentarer: