lördag 3 april 2010

Påskkärring nu då!

Idag är stora dagen här, gissa om skrotan har längtat?? ;) Hon har bara gått och väntat på att det skulle bli lördag!!! Kanske påskharen har kommit?? Vi får väl se!!

Sitter just nu i soffan, skrotan ser på Snövit och det är förövrigt tyst och lugnt!!!
*skönt* Och snart ska vi käka fukost, men lilla skrotan tycker som jag att det är mysigt att bara vara en stund först!!

Igår var vi ju hos bästaste "ms H" på påsklunch!! Gissa om tjejerna gillade det?!?! ;) Det var lyckat kan man säga! Men isch vad trötta vi blev... SÅ skrotan och jag vilade oss (läs SOV) i ca en timme när vi kommit hem!!! *gottigt* Sen släpade sig resten av kvällen fram!

Idag ska skrotan gå påskkärring är det tänkt, men vi får väl se hur det kan bli.


Sen blir det påsklunch här hemma med allt vad det innebär! Sen ska vi mest bara vara tror jag! Lek har vi sparat tills imorgon och på måndag!! Så nu ska jag lägga mig ner och se på filmen med skrotan!! Hörs sen!

Kram

Inga kommentarer: