måndag 26 april 2010

Magkrångel...

När man tror sig må som bäst (eller väldigt bra iaf!!) då bara måste ju nåt krångla till tillvaron... *suck* Har så ofantilgt ont i magen, men det är ingen ovanlighet men väldans drygt... Har iofs tagit min med men det sitter som berg... Nu kan jag iaf sitta upprätt och det innebär att jag kan jobba!!!! Och det är väl inte så illa... Men man känner sig som att man är 100 år, minst. Jaja, nog om detta. Önskar bara det kunde accepteras. Det är ju inget nytt om man säger så...

Skrotan är lite piggare idag, hon kom i säng tidigt igår!! *känns bra* Och i em tänkte vi (vi får se hur hon känner sig när jag hämtar henne) börja röja runt i hennes leksaker... Kännsi nte nädvändigt att flytta runt på saker hon "växt ur"... Hon är lite tagen av våren nu märker man. Känner igen symptomen; trött, hängig och lite "segare"... Men det är ju så tillvaron ser ut nu i någon månad framöver och vi får anpassa oss efter detta! Hon "lider" nog inte, men man får ta det lugnt helt enkelt!

Idag har jag en hel del att fixa med och sen när det är gjort ska jag hämta hem min kärlek!! Har en liten surprise för henne till sen!! ;) Så jag önskar nu mina vänner en underbar dag!!

Kram

Inga kommentarer: