onsdag 21 april 2010

Ny dag!

Hann/orkade inte blogga igår kväll. Jag var hos bästaste "ms H" och tog ett glas rött eller två! det var trivsamt som vanligt!! det är så härligt med goda vänner!!! Och hela dagen igår (mestadels) bestod mest av spontan grejjor och det känns så himla bra att kunna ha det så lite oftare!! Det är man ju inte så bortskämd med tidigare!!! ;)

Skrotan är så extremt trött... Hoppas bara det är allergin som "spökar" och inget annat... Jag vill att hon ska få vara på benen nu då vi har lite att se fram emot!! Själv har jag nu gått och frusit i två dagar och jag har ingen aning om varför... Men jag kan garantera att ikväll kommer jag lägga mig tidigt... Är enormt trött också efter gårdagen... ;) Men det var det helt klart värt!!

Skrotan ville ha med sig en kompis hem idag, men jag känner att hon fixar inte det och vi bestämde att hon får komma med oss hem på fredag! Och gissa om tjejerna blev lyckliga?? Idag skulle de i "storbarnsgruppen" ut i sokg och mark på fm och det verkar som att vädret ändå blev ok för dom! Och det är ju bra! Med tanke på att det snöade igårkväll när jag kom hem så var man ju lite tveksam till hur vädret skulle bli... Men som sagt, det verkade ha blivit ok. Jag tror iaf de skulle iväg nu på fm!

I em ska jag på utvecklingssamtal på dagis... Har lite blandade känslor kring det, men det är väl som det är och jag ska iaf framföra mina åsikter!!


Näe, nu måste jag jobba lite!! Ha en fortsatt bra dag!!

Kram

Inga kommentarer: