söndag 4 april 2010

Lek, lek å lek!

Imorse hann vi inte ens käka upp frullen innan telefonen ringde... Och sen blev det lek först här och sen nu är skrotan hos sin kompis!! Så just nu är jag rätt så rastlös... ;) Men på ett bra sätt men dock... Jaja, så är det väl och det blir väl inte mindre med tiden kan jag tro... ;)

Så jag ska ta och fixa lite inför nästa vecka tror jag... Om jag orkar... Är så himla "vårtrött" känner jag... *trist* Men nu SNART så ska vi få börja röja vi också!!! *längtar* Och det blir väl bra???

Hoppas att kommande vecka blir som det är tänkt, DÅ kommer jag bara bli ännu mer nöjd... Men kanske, kanske inte, vem vet??? Avslutet på nästa vecka ska iaf bli så himla kul!! Då drar vi "söderut" över helgen igen!!! *längtar* Och det kommer bli ett "kärt" återseende!!! Så jag har lite "piskan på mig" i veckan för det är några stoora saker som måste fixas inför helgen!! Men det är luuugnt... ;)

Näe, ska ta en kopp nu och se om jag inte snart ska hämta skrotan!!!

Kram

Inga kommentarer: