onsdag 21 april 2010

Fryser...

Vart är värmen?? Har nu frusit konstant i TVÅ dagar... *suck* Men jag vill ju ha vår å sommar å värme!!!! När???

Känner mig lite låg för tillfället, men det ska nog snart bli bättre!! Vägrar släppa taget nu!!! Tycker det är för jäkligt rent ut sagt att folk ska må dåligt men jag kan bara inte "dras" med i det... Vår tillvaro har varit tillräckligt turbulent och nu är vi på benen och tänker så förbli!!!

Så imorgon hoppas jag att man vaknar pigg och utvilad!! För det har jag inte känt nu på ett par dagar...

Och skrotan ska på handbolls avslutning imorgon, om vi har bil vill säga... *suck* Och sen på söndags morgon ska lilla skrotan börja sin fotbollsträning!!! Gissa om hon är lycklig??? ;)

Så nu ska jag lägga in våra kläder och sen gå och lägga mig!! Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: