tisdag 13 april 2010

Ny dag med massor av sol!!

Idag är det ju en underbar dag!! Solen skiner men jag måste sitta inomhus... Jaja, jag får istället tänka på alla som kan och är ute och njuta åt dom!! ;) Skrotan är ju ute och då blir jag glad!!

Hon var lite piggare idag kan man väl säga, men det får bli en lugn em till idag så är hon nog på banan igen imorgon!! Hon är rätt stolt idag efter att ha fixat bort den lösa tanden igårkväll!! Och att tandfén hade kommit!! ;)


Så själv sitter jag och jobbar och känner mig trött... Har börjat min "kur" och vi får väl se hur det går med det... *asg* Men jag känner att nu har jag (förhoppningsvis) orken och motivationen!! Samtidigt så kommer jag snart behöva alla krafter jag kan!!! Men det löser sig säkert!!

Mitt i alltihopa saknar jag någon som stod mig/oss nära... Vad hände egentligen?? Jaja, måste släppa och tänka på annat nu!! Så jag önskar er alla en bra dag därute!!

Kram

Inga kommentarer: