onsdag 14 april 2010

Längtar!!!

Har inte sovit så himla gott inatt, men å andra sidan är det kanske inte så konstigt heller... Det är så himla mycket som snurrar och jag bara längtar tills "etapp 1" är klar... Kanske blir det lättare för tillfället då, eller??

Jag har drömt om att vi flyttade tillbaks till stan inatt och allt blev lugnt när vi kom tillbaka!! Tänk om det ändå kunde vara så!!! Det hade varit underbart!! Men, men, varför ska det flyta vår väg liksom??

Idag har jag en hel del att göra och dagen kommer avslutas med lek härhemma för lillan och hennes nya polers "little J"! Gissa om hon längtar?? ;) Jag fattar inte hur de små orkar!!! Först hela dagen på dagis med bus, lek och stoj och sen kan de ändå köra på som bara den om kvällarna... *phu* Men det var nog välbehövligt för skrotan att ha tagit det lugnt nu i dagarna två!!

Det märks på hennes humör liksom! Sen kan jag även känna att det behöver inte vara 190 hela tiden! Det var så mysigt att vara ensam här med henne igår kväll och vi bara mös!!!! ;) Men idag blir det full rulle!!! ;) Det är såklart kul det också!!

Näe, ska nu få nåt i mig så jag kan köra igång sen!! Önskar alla en bra dag!!

Kram

Inga kommentarer: