fredag 23 april 2010

Fredag!

Nu har skrotan och jag TVÅ mys kvällar framför oss alldeles för oss själva!!! Ska bli såå skönt!! Det är jobbigt värre som det är och nu ska vi bara myyyysa oss!!! ;) Känns hur bra som helst!!

I em ska skrotan ha med sin polers "little J" hem! Gissa om hon längtar?? Även om hon var trött i morse så var det inte såå svårt att gå upp om man säger så!! ;) Hon talade minsann om för mig imorse att hon sovit sååå gott i sin "nya" nattskjorta (den stora t-shirten hon vann igår) så det var mycket som blev bra!! Tänk vad lite de ändå begär de små!! ;)

Och nu blev det ändrade planer visst... Skrotan ska inte ha med sig kompis hem idag utan hon ska till sin kompis! Jaja, då blir det ju kortare dag för de små kärlekarna!! Det blir nog bra kan jag tro!!

Så nu ska jag ta tag i mitt skojiga arbete!! *me like*

Ha en bra dag alla därute!!

Kram

Inga kommentarer: