måndag 5 april 2010

Äntligen vår!!

Det kan man väl säga om dagen idag eller?? Eller största delen av helgen t o m!!! *underbart* Men det killar liiite "jobbigt" i näsan, men vad gör väl det?? ;) Är så fruktansvärt trött bara, men det lär nog vända snart kan jag tro!!!

Denna helg har skrotan haft sååå himla kul med lek och lek och lite mer lek och massa mys!! Hon är rätt så nöjd nu kan jag säga!! Känns väldigt bra!!! Hon börjar slappna av och DET värmer ett mamma hjärta kan jag säga!!! *njuuuter*

Denna vecka kommer bli kort för oss, men lika mycket att göra som en "vanlig" vecka!! ;) Men helgen som kommer kommer bli såå rolig och förmodligen värt allt slit!!! ;) Jag har (och så även skrotan) börjat räkna ner tills helgen!!!!

Jag hoppas även att vädret kommer bli som utlovat så blir det nog pricken över i:et!! Så nu ska jag strax "packa ihop" för idag, så jag önskar alla en fortsatt trivsam kväll!!!

Kram

Inga kommentarer: