torsdag 22 april 2010

Gaaahhhhh....

Idag; Jobbet har gått kalas!! Det är "roligt" med olika klienter... ;) Det har flutit på bra och jag är nöjd!! Ibland önskar man bara att arbetsdagen vore längre!!! Japps, det är så jag känner för mitt jobb!!! ;) Och sen har vi skrotan! Hon skuttade till bilen efter sitt "jobb" då hon skulle iväg på handbollsavslutning ikväll!!

Och när vi väl kom dit (alltså hon var så himla trött innan så jag trodde en stund att det inget skulle bli....) så ser hon sin polers (som även går på samma dagis och som kommer börja i samma klass till hösten!) och de skuttade in i matsalen på skolan!! Så där var det tipspromenad och fika/tårta och plakett utdelning till alla lagen! Gissa om hon var nöjd??? Och att hon dessutom var en av de 7 som hade rätt på promenaden... SÅ ett pris blev det där oxå!!! ;)

När vi kom hem var hon så trött att hon knappt orkade stå upprätt... Men det blev en liiiten fight innan duschningen var gjord och allt som ska göras (medicin och tänder och smörjning å så) men det gick bra! Sen knoppade hon ganska så omgående!!

Jag är så less för tillfället och vet snart varken ut eller in... Men vad har vi för val?? Att man alltid har ett val som man säger kan jag känna INTE stämmer... Men nu är det som det är och jag kan inget göra... Räknar...

Så nu sitter jag här med min lappis och ska snart lägga mig och försöka läsa en bra bok!! Fick börja på en ny igår och jag kan säga att jag gick från en superbra bok till en annan!!! *känns iaf bra* Så det är vad jag ska roa mig med nu!! Så jag önskar alla en trivsam natt!!

Kram

Inga kommentarer: