tisdag 1 september 2009

Världens bästa skrotan!!

Vet inte hur många gånger jag sagt det (och inte heller hur många gånger till jag kommer säga det) men jag har VÄRLDENS BÄSTA UNGE!!!! Hon är bara så bäst!!!

Efter jobbet" idag gick två av hennes polers samtidigt och de skrattade och tjoade som bara den i säkert en halvtimme innan vi fick med oss barnen och alla skulle ju givetvis åt olika håll... *phu* Men när vi väl kom till bilen säger skrotan bara; "Mamma du är bästast i heeela världen och jag ääälskar dej!"..... Ja, vad säger man???? =) Och en dag som denna behövs det mer än man kan tro.....

Har tillbringat dagen (ja faktiskt mestadels i TYSTHET för att få tillbaks min röst) med att läsa igenom allt material inför imorgon... Och det är inte bara ett papper, men jag har nog det mesta i skallen redan känns det som. Frågan är väl mest vart det är imorgon???

Ska bara hänga tvätten och diska lite innan jag stupar i sängen... Är rejält trött kan man säga.... Men jag hoppas det går skrotans väg imorgon.... Men det vet man inte, hon har ju inte haft så mycket "tur" i dessa saker tidigare. Men, men....

Hoppas jag orkar skriva nåt imorgon annars blir det så snart jag kan!

Kram

Inga kommentarer: