torsdag 24 september 2009

Lite arg är jag...

Så idag ska jag fatta mig väldigt kort... Så det så...

Dagen har för övrigt varit ganska bra! Mindre huvudvärk (men den kom snabbt tillbas ikväll *ghhhaaaa*) och har klarat hela dagen utan någon tablett!! Känns så bra! Men jag ska även medge att jag tagit det lugnt också. Men så får det bli.

Har fått sålt en massa grejjor idag också och pengar IN är alltid välkomna!! =) *MER shopping åt folket!* =)) Så det känns bra!!

Sen har jag fått gjort lite nytta här hemma, dock inte lika mycket som det var tänkt, men allt är bättre än inget!!

Skrotan har varit på gympan idag!! Sen kom "little A" hit och de hade såå kul och mysigt!! Först lite lek och sen lite kvällsmys innna de "bänkrade" sig i soffan för lite Barbie film!! Tjejerna var helnöjda!! Och gissa om skrotan var det??? =)) Thanx "lady D" för lånet av lillan!!! *ler*

Så nu ska jag fixa inför morgondagen! Ska nämligen in t stan och träffa en god vän från den "stora ön i öster".... *s* Så det är väl bara att börja fixa???

Kram

Inga kommentarer: