fredag 18 september 2009

Vågar man hoppas??

Har idag äntligen fått gjort ett telefonsamtal jag gått och våndas för.... Har iofs försökt ringa tidigare, men hur är det inte?? Oftast om man söker någon är det svårt att få ifatt personen... Men idag hade jag "tur", men hjälpte det? Kommer det lösa sig?? Vågar man hoppas??

Har försökt skingra tankarna (och gudarna eller nån ska veta att dom är många!) idag genom en promenad, tokstädat och ska nu hämta andan innan min kära lilla skrota ska komma hem!!!

Helgen hoppas jag (och det ser ljust ut!) kommer bli bra!! Bra väder, bra vänner, roliga "aktiviteter" så det kan väl inte bli annat än bra va??

Håller på att planera för alla skrotans kalas framöver... Och DET är ett litet "pyssel". Då vi inte bor så jättestort behövs noga plannering. Men det har funkat de senaste fyra åren så det lär väl göra det nu också! Hon ser mest fram emot barnkalaset i år tror jag... *wonder why*

Kram

Inga kommentarer: