onsdag 23 september 2009

Tung dag

Har idag haft en sjukt tung huvudvärk som vägrar ge med sig.... *suck* Och det är det sista jag har tid med nu... =( Skrotan fick idag vara hemma då hon inte sovit i natt... Men det hade nog varit bäst om hon kunnat gå till sitt "jobb"... Jag har inte haft någon ork, inte hon heller iofs, men dock.... Hoppas bara jag vaknar imorgon UTAN värken..... *håller tummar och tår*

Skrotan har iaf varit på sin handbollsträning i afton! Och mamma supergillar det!! *hehe* Hon tyckte det var roligare idag då de fick skjuta mer och ha bollen mer än förra gången!! *ler* Men hon irrade runt en del då hon inte förstod lekarna de gjorde... Tjejerna som håller i handbollen förklarar jättebra, men skrotan har liksom inte "tid" att lyssna... Så jag försökte förklara för henne att hon måste lyssna på hur hon ska göra och i slutet greppade hon lite mer. Men jag tycker hon är "strong" som gör detta trots att hon inte har någon "polers" med sig och de andra barnen på något sätt känner varandra. Men hon gillar det så so far so good!!

Näe, gott folk nu ska jag banne mig krypa till kojs... Har en lååång dag framför mig imorgon med mycket att göra!! Så natti-natti för idag!

Kram

Inga kommentarer: