tisdag 8 september 2009

Slut för idag...

Och det kan man säga att jag ordagrant är också.... Har inte återhämtat mig ännu helt från alla baskilusker jag haft.... *suck* Men det spelar ingen roll, nu är det bara att köra!

Dagen har inte gått på någon hög hastighet (som den borde...) men lite har jag fått gjort iaf. Så i em hämtade jag skrotan och vi skulle åka för att fixa lite grejor till gympan... Och sicket liv det blev. Men jag har aldrig förr varit med om detta.... *pust* jag kände verkligen inte igen henne. Ja det här är helt klart INTE ok eller hållbart.... *stackarn*

Väl hemma (vi fick delar av det vi tänkte iaf) så fixade jag middag, skrotan hade en "önskan" om middagsmat idag och det fick hon!! Så där slutade det iaf bra! Hon åt och åt och åt och.... *ler* Sen skulle vi fixa inför kvällen och dååå gick hon i taket igen, stackarn... Ja, vad kan man göra??? Jag kan ju uppenbarligen inte hjälpa stackarn....

Så till slut med lite kramkalas så la hon sig (iofs lite sent för hennes del, men gladare) och då small det igen... Hon ville inte, skulle inte, vågade inte.... Ja men vad gör man???? Men hon var så himlans trött så hon somnade snart iaf. Men det känns så hemskt att se sina små kärlekar så ledsna.... =( Vi får hoppas på en bättre morgondag iaf.....

Sitter nu och lyssnar på när hon snusar på... =) *underbart* Men hon börjar bli lite skrovlig i halsen.... Men det är väl inte att tänka annat då jag själv låg i däck här... Näe, nu ska jag faktiskt gå och sova jag med!! Natti-natti!

Kram

2 kommentarer:

Anneli sa...

Skulle det funka med lite fikamuta när hon sätter sig på tvären måntro?? Skall baka i morgon :)En kramis till guldtjejen och en stärkande till mamma mu så.........

min skrota och jag sa...

Jaa du min vän, ibland skulle det nog underlätta om inte så iaf för stunden.... =) Kram tebax!