måndag 14 september 2009

Helt slut...

Så kan man sammanfatta dagen känner jag.... En heldags shopping tar på krafterna! Men kul var det!! Thanx "lady D"! När vikom hem bar det direkt av till dagis för dagisfika!! Skrotan blev så glader så!!! Sen blev det ytterligare lite lek med några vänner på gården innan vivar tvugna åka och köpa lite mjölk och frukt!

Skrotan blev så glad för vinterstövlarna jag köpte!! *thanx* Och jag hann plocka undan lite saker hon inte får se än.... =) Så jag hoppas det kommer passa skrotan när hon väl får det!!

Så när vi kom hem igen var vi helt slut... Så det blev en snabblagad middag och nu myser skrotan framför "bompa"! Och jag ska också mysa ner mig i soffan en stund!! Känner väl att jag inte kommer bli alltför sen ikväll då ra... =) Helgen var som sagt väldigt bra! Men det är allt bra gott och komma hem igen....

Men ibland känns det lite villrådigt vart "hem" faktiskt är... Hur kommer detta sluta tro?? Jaja, det löser sig nog! =))

Ska försöka hänga upp tvätten nu innan ögonen ramlar ihop.... =)) Borde börjaskriva inbjudningskorten, men har bestämt mig för att göra det imorgon så det inte blir alltför många fel.... =)

P.S. Varmvattnet var tack å lov tillbaka idag!! Annars vete väl kattsingen..... *mutter*

Kram

Inga kommentarer: