lördag 19 september 2009

Underbar dag!

Skrotan vaknade med sitt underbara leende imorse.... =) Det är så underbart!!! Sen hade vi en lååång frulle och bara njöt. Men efter någon timme tyckte jag nog hon kunde bli klar... *ler* Senare åkte vi in t stan, underbart väder har vi ju också så man kan ju inte bli annat än glad av bara det... =)

Vi gick omkring och kollade lite, sen mötte vi upp "yngre miss D" för att gå och käka middag!! Det var nu exakt tio år sen vi träffades då vi praktiserade på samma båt och befann oss då i medelhavet.... Underbart!! Så lite prat om badandet i Döda havet och när vi var på "sightseeing" i Jerusalem med omnejd när några vakter höll på att ta mig med då jag (såklart) hade kameran framme där det var lite smått förjudet att fota.... Ja det blev mååånga minnen prat!!! Och skrotan var helt underbar hela tiden!!! *mycket stolt mamma* Men efter några timmar började hon "tröttna" och det tycker jag är helt ok!!!

Sen kom vi hem och hon gjorde varsitt armband till sig och mig med pärlor hon köpte i stan idag som vi ska ha på oss imorgon!! =) *mammas lilla goding!* Så nu ska jag faktiskt försöka komma i säng jag med då vi ska ha en lång och förmodligen lika trivsam dag igen!!!

Kram

Inga kommentarer: