tisdag 22 september 2009

Hösten är här!

Jaa, jag gillar hösten!!! =)) Inga allergier, inga rinnande ögon och täta luftvägar av att vara utomhus!!! Helt underbart att kunna vara ute och ANDAS!!! =)) Sen är det mysigt när det blir mörkt att sitta ihop kuras i soffan med en film, lite ljus på bordet och ja..... Så parkerar vi där!

Men det finns ju nackdelar också för vi ska väl inte vara alltför positiva?? *ler* Att ha barn är i sig underbart men INTE när det regnar och de har haft urkul ute.... *suck* Denna sand/gegga/lera gör mig galen!!!! Idag när jag hämtade skrotan hade de (som vanligt) varit ute och haft jättekul! Såklart! Men som hon ser ut....... *suck* Så det första man får göra vid hemgång är att hänga in kläderna i duschen och duscha av ALLT.... Men sen är det klart!! Men huvudsaken är ju att dom har roligt!!!

Sitter som på nålar nu då jag väntar resultat på div saker.... Mest skojiga saker men, men.... Gillar inte att VÄNTA!! Gillar inte "överraskningar"....

Jag är glad för mammas skull att det gick relativt bra med op idag, men nu väntar en lååång väntan igen... *stackarn* Skickar över några kramar från oss!!

Har fått mycket mer gjort idag än jag trodde jag skulle få och DET känns hur bra som helst! Tyvärr mår ju skrotan inte alltför bra och har sina "ups & downs"... Och DET gör mig snart tokig.... *suck* Vill INTE att hon ska behöva ha det så här.... Men efter ett stort kramkalas lugnade hon ner sig, tack och lov. Det känns bra att hon inte är helförstörd när hon ska gå och sova utan är lugn då!! Det känns inte bra även om det inte är pga mig så vill jag inte att hon ska gå och lägga sig ledsen!!! Noway!!! Men jag önskar hon kunde gå tillbaks till sitt "normala jag" och sova i sitt rum, våga vara sig själv igen... Men jag hoppas det kommer....

Nu ska jag faktiskt ta och släcka ner, blåsa ut ljusen och läsa en bra bok! Thanx "miss H", den är superbra!! Natti-natti!

Kram

Inga kommentarer: