onsdag 9 september 2009

Kärt gammalt återseende!

Skrotans sinnesstämning är ju som sagt inte vad det borde vara.... *stackarn* Men vi tog det lite lugnt här på morgonen och tillslut släppte hon mig. Vi gick till "jobbet" och hon var glad att se alla sina kompisar som lekte på "neregården" och hon sprang iväg!!

En tråkig sak som jag fick reda på är att ena av skrotans fröknar (inte "våran" men den andra "braiga" fröken) ska sluta..... *snyft* Hon slutar nu på fredag MEN den fröken som kommer i stället är skrotans inskolningsfröken från förra avdelning!! Hon var ju bara med skrotan i ett år då hon blev gravid och fick en son. Sen kom hon aldrig tillbaka. Och hon var underbar!! Men nu så kommer hon tillbaks till oss!! Det ska bli jättekul och skrotan kommer bli jätteglad!!

Vi brukar titta på hennes dagiskort och från förra avdelningen försvann två fröknar då de fick barn. Och ingen av dom kom tillbaka. Men de som kom istället har varit kalasbra också! Men hon har emellanåt frågat efter just denna fröken så det kommer bli jätteroligt!!

Nu ska jag leta (ovh idag ger jag mig inte!!) efter kamera sladden!! Måste hinna slänga ut lite på Tradera innan jag ska in t stan för ett möte efter lunch! Ha det bra så länge!!

Kram

Inga kommentarer: