torsdag 3 september 2009

Ny dag igen da!

Har sent om sider fått iväg skrotan till hennes "jobb". Och det var inte det lättaste, men med lite extra mys så gick det idag igen.... Tur att man i nuläget kan "flexa" lite som man själv vill!!

Fick ett samtal med hennes fröken och det känns bra att det blev så snabbt! Så nu har även de "koll"! Sen drog jag iväg och handlade, tänkte att det är bästa att passa på när jag ändå var ute.

Så nu BORDE jag jobba och jag BORDE städa...... Men snart så ska jag, jag lovar!! Ska bara.... *suck* Men man får ha såna dagar emellanåt tycker jag! Det känner jag att iaf jag behöver. Em/kvällen kommer bli hysterisk.... *phu* Men det kommer gå! Allt går med goa vänner!!!

Skrotan börjar gympan idag och hon ska dessutom åka med sin bästis dit!! Sen kommer dom (med alla andra goa människor) och vi ska kolla på BARNKLÄDER i afton!!! Skrotan var lika lycklig för det som för gympan!!! *ler* Så det blir iag ett bra slut på denna dagen tror jag!!

Näe, nu har jag nog "bara" färdigt och ska sätta igång med allt som ska göras innan skrotan ska hämtas för en lättare måltid innan de hämtar henne för gympan!

Kram

Inga kommentarer: